27 Mayıs 2016 Cuma

the blushed nudes maybelline far paleti



Merhabalar ,
Bu yazımda maybelline markasının yakın zamanda çıkardığı fakat koleksiyonda kalıcı olup olmadığından emin olmadığım far paletinden bahsedeceğim.
Renkler hakkında konuşmak kolay olsun diye hepsini sıradan numaralandırdım.




Palet ışıl ışıl, harika pastel tonları bandıran, pigmentasyonu oldukça iyi 12 renkten oluşuyor. Günlük kullanıma da uygun, abartılı gece makyajlarına da. :) Bence makyaja yeni başlayanların elinde bulunması gereken bir palet olduğunu düşünüyorum.

Renklere gelecek olursak eğer paletin arkasında da alternatif kullanım şekillerini vermiş.

 

Bu da renk kombinasyonunda zorluk yaşayanlara kolaylık sağlayacaktır. Ama ben yine de sizin için  basit ve akılda kalıcı bir şekilde nasıl kullandığımdan bahsetmek istedim kısaca.

1 3 ve 4 Numaralı renkler: tüm göz kapağıma kaş altarımı ve göz pınarlarımı aydınlatmada kullanıyorum.

2 Numaralı renk: yavru ağzı , pudra tonlarında ki bu rengi de yine tüm göz kapağımda kullanıyorum. Ayrıca aydınlatıcı olarakta kullanabileceğiniz bir renk.Aşırı sim sim durmuyor ışıltıları daha çok sedefli yansımalı.

5 Numaralı renk :gül kurusu tonları harıka bir geçiş rengi ve aynı zamanda tüm göz kapağına da uygulanabilecek bir renk. Ayrıca paletteki tek mat renk diyebilirim.

6 7 ve 9 Numaralı renkler: Benim sadece tek başlarına tüm göz kapağıma uygulayıp, Zaman zaman üzerlerine eyeliner çektiğim bazen de çekmeden kullandığım farlardır. çok ama çok seviyorum bu  3 rengi. Bolca maskara kullanıp koyu  renk rujla tamamlıyorum makyajımı.

8 10 11 ve 12 Numaralı renkler: Bu renklerde gölgendirme için kulllandığım renklerdir. :) Özellikle 8 numaralı rengi kesik uçlu far fırçasını makyaj sabitleme spreyiyle ıslatıp kirpik diplerime eyeliner çeker gibi uygulamayı da çok seviyorum.

Benim far paletini kullanış şeklim bu şekilde. Ayrıntısız basit ve günlük kullanıma uygun bir şekilde anlatmaya çalıştım umarım sevmişsinizdir.

Farların kalıcığılı olduk iyi. Bir far bazıyla daha iyi sonuçlarda alabilirsiniz. Biraz tozutma yaşadım koyu renklerde. İndirimsiz fiyatı 40 tl üstüydü sanırım ama ben trendyoldan 30tl 'ye almıştım. Şimdi ise cosmetica 'da 27 küsür liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Bu palete şans verin derim. Çünkü urban decay ışıltıları farlarından eksiği yok fazlası var diyebilirim.



























6 yorum:

Unknown dedi ki...

tam olarak suanda intten alabilirim;)

Unknown dedi ki...

Seviceginize eminim :)

Pembe Dünyam dedi ki...

Bu paleti çok seviyorum ben :) blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

Pembe Dünyam dedi ki...

Bu paleti çok seviyorum ben :) blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

SERHİRA dedi ki...

Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

Derya dedi ki...

Cok güzel renkler. Takipteyim ben de beklerim.

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com