22 Şubat 2016 Pazartesi

Note BB Lip Corrector

                 Merhabalar!

   Bugün  sizler için note'un BB Lip Corrector'unu inceleyeceyim. Kendisiyle yeni tanıştım. Note'nin yeni çıkardığı bu ürünü fazla bir beklentiyle almadım. Yapısıyla lipgloss'a benziyordu ve bende bir lipgloss insanı değilim.

    Bende ki 03 numaralı rengi. 3 tane doğal tonlardan oluşan renkleri var. Tam anlamıyla bir dudak rengi. Zaten fazla renk vermeyen bir ürün. Hafif makyaj sevenlerin hoşuna gideceğini düşünüyorum. Vaadlerine gelicek olursak içinde bulundurduğu shea yağı ve E vitaminiyle dudakları nemlendirmek ve palmitoyl oligopeptide ile kolojen sentezini uyararak dudakları dolgunlaştırmak.

   Tüm bunlar kutusunun üzerinde yazıyordu ama ben bunları okumadan önce dudaklarıma uyguladım.  Çok hafif bir renk verdi ve  de parlaklık. Yukarda da söylediğim gibi lipgloss kıvamında bir ürün ama kesinlikle yapış yapış değil. Tamamen doğal bir duruşu var. Dudakları nemlendirme özelliği ise çok güzel. Bir dakika falan sonra dudaklarımın daha belirgin hale geldiğini gördüm. Abartı bir dolgunlaşma beklemeyin yalnızca belirginleştiriyor. Kutusunda 3D effect yazıyor bende buna katılıyorum.
                                                                     
      Günlük makyajlarınızın yıldızı olabilecek bir ürün. Dudakta belli belirsiz duruşu,ıslak ama rahatsız etmeyen bitişiyle notun bu ürünü benden tam not aldı. Denemenizi şiddetle öneriyorum. Benim bu aralar elim bu ürüne fazlaca gidecek sanırım :)                                                

4 yorum:

anne güncesi dedi ki...

Ben de lip seviyorum:) ve bu renk harika

anne güncesi dedi ki...

Ben de lip seviyorum:) ve bu renk harika

Unknown dedi ki...

bencede :)

Unknown dedi ki...

bencede :)

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com