27 Şubat 2016 Cumartesi

LOREAL PARİS İNFMATTE RUJ

Merhabalar :)
Loreal'in yeni çıkardığı infmatte rujları duymayan kalmamıştır sanırım. Bende merak edip bir tane edindim.
    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki alışkın olduğumuz likit rujlara hiç benzemiyor kendisi. Pembe olduğunu düşünerek aldığım 004 numaralı oopa i pink it again rengi gerçek anlamda bir pembe değil. Daha çok kırmızıya yakın kremit rengi gibi bir duruşu var dudakta. Uygulamak kolay bu ruju. Sünger bir aplikatörü var ve ruj oradan yayılıyor. Sürümü kolay fakat çok fazla renk verdiğini söyelemem. Şöyle ki sanki bir dudak kalemiyle dudağınıza çizgiler çekip parmağınızla dağitmışsınız gibi bir duruşu oluyor sürünce. incecik bir yapısı var dudağınızda olduğunun farkına varamayabilirsiniz. Kalıcılık konusunda da pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.Gün içerisinde dudak ortasından kenarlara doğru çıkıyor.



Ben denemek için yalnızca tek rengini almıştım belki bir iki rengini daha alabilirim. Günlük makyajlarında kullanabiceğiniz bir renk 004. Ama gün içinde kontrol etmeli ve tazelemelisiniz.  :)
                                       

5 yorum:

Ebru Düvenci dedi ki...

çok ilginç bir aplikatörü var, aynı şekilde olan farlarını kullaıyorum ben de. benzer bir etki bırakıyor. bir dergide okuduğuma göre böyle parmakla yayılmış gibi doğal etkiler pek trendmiş

Unknown dedi ki...

Ben de gordum fakat almak icin cesaret edemedim gordugumde dernemistim ve rujun her katta rengini daha da cok verdigini gordum yani tek kat surup cikilacak bir ruj degil

Unknown dedi ki...

Ben de gordum fakat almak icin cesaret edemedim gordugumde dernemistim ve rujun her katta rengini daha da cok verdigini gordum yani tek kat surup cikilacak bir ruj degil

Unknown dedi ki...

ben genelde dudak kalemiyle yapıyorum o etikiyi trend olduğundan haberim yoktu :) ama bu ruj tamda öyle bir etki veriyor.

Unknown dedi ki...

kesinlikle değil. zaten tenk katta rengi çok çok az veriyor.

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com