20 Şubat 2016 Cumartesi

Kérastase discipline serisi



    Saclarim cok elektiriklenir benim oyle boyle degil. Toplarim ordan burdan bir suru anten cikar, salarim goklere yukselirler bagimsizliklarini ilan ederlerdi.
    Elektriklenme uzerine ne kadar sampuan denedigimi anlatamam. Ama bir turlu sonuc alamamistim.neyse ki kérastas 'in discipline serisiyle tanistim. Benim saclarim duz degil, dalgali da degil boyle ortaya karisik bisey. Bu yuzden bir sekil vermeden ortaliklara cikamam pek. Ama artik durum degisti tabi.
    Daha ilk yikamada bile etkisini gosterdi. Saclarim sakinlesti. Kontrol edilebilir hale geldi. Bu sampuanin vaadi de bu kontrol edilmesi guc saclara mukemmel hareket ve puruzsuz saclar.  Bir sure her banyoda kullandim sac kremiyle birlikte. Ama daha sonra baska bir sampuan kullansamda etkisinin bir sure kaybolmadigini gordum.
    Bu arada bu sampuanin sulfatsiz secenegide var benimkisi normal olan.
    Birazda kérastasın sac spreyinden bahsedelim. Sac spreyini ozellikle fon cekicegim zamanlarda kullanmayi seviyorum. Banyodan sonra nemli saca uyguluyorum. Ben tum sacima uyguluyorum herhangi bir yaglanma yapmiyor. Daha sonra fonle sekil verdigim de sonuc mukemmel oluyor. Vaad ettigi puruzsuzlugu o zaman gorebilirsiniz.
   Bu sampuan benden tam puan aldi ve bittikce alacaklarim listesine coktan girdi bile. 😊



Posted via Blogaway


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com