17 Şubat 2016 Çarşamba

Avon Ideal Flawless Kremsi Allık ve Aydınlatıcı

                                                             Merhabalar :) 
   

       Sizler için bugün Avon'un yeni çıkardığı Ideal Flawless krem allığını ve aydınlatıcısını inceledim.
  
   
        Tek renk olarak çıkarılmış ama keşke farklı renk seçenekleri olsaydı diye düşünüyorum. Çift taraflı allık, aydınlatıcı, bronzer yakıştırmalarını seviyorum. Ama avon 'un bu ürününden memnun kalmadım...

          
            Öncelikle şunu belirtmeliyim ki beyaz tenlilerin kullanamayacağı bir renk olmuş allık rengi. görünüşü şeftali, pembe karışımı ama uygulandığında tam anlamıyla bir turuncu. Doğal bir duruşu yok. Yapısı ince elle dağıtıldığında en iyi sonucu veriyor. Yalnız biraz yapışıklık hissi birakıyor yanaklarda.



           Aydınlatıcı kısmına gelicek olursak, çok sönük kaldığını söyleyebilirim. Pigmentasyonu çok iyi değil. Renk vermesi için kat kat sürmeni gerekiyor. Bu seferde dağıtılmasıçok zor oluyor. Makyaj süngeriyle denemedim ama elimle ve fırçayla dağıttığım zaman arkada iz bırakıyor. Avon'un kendi sitesinde 19.50tl ye satılıyor. Benim kullanamayacağım ürünler arasına girdi kendisi. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com