13 Nisan 2016 Çarşamba

Milk Shake Body Care Lemon Cake

Merhabalar,

Şimdi bahsedeceğim ürünü aslında sadece instagramdan paylaşıcaktım ama baktım ki açıklama olarak yazığım şeyler uzuyor en iyisi blogta bahsetmek diye düşündüm.

Sachane 'de 3 al 2 öde kampanyası var. Denemek istediğim 2 üründe bu kampanyaya dahil olunca dayanamayıp satın aldım. Milk Shake vücut kremi bu ürünler arasında değildi ama onuda sırf merakımdan aldım.Bu markanın saç ürünlerine hepimiz oldukça aşınayız ama ben henüz denemedim.

Bu misler gibi limonlu cheese kek kokan vücut kremine gelicek olursak, çok kesin ve net olarak söyleyeceğim bu güne kadar en en sevdiğim vücut kremi oldu. Üstelik daha sadece 5 kez kullandım. Şimdi diyeceksiniz ki nasıl bu kadar kesin konuşuyorsun? 

Hemen açıklıyorum;

Öncelikle benim bir vücut kreminde aradığım en önemli özellik nemlendirmesinden önce çabucak emilmesi. Çünkü ben saatlerce krem sürmekten hoşlanan ve çoğu zamanda banyodan sonra krem sürmeye üşenen biriyim. Hele ki krem vücuda yedirmek için dakikalarca ovalamak hiç bana göre değil. Bu üründe en sevdiğim özellik çok hızlı bir şekilde vücut tarafından emilmesi oldu.Zaten bu kremin yapısı biraz değisik. Yoğun bir köpük kıvamı gibi daha çok. Zaten paketinin dışından da belli ediyor kendini. Belki hızlı emilmesi  bu yüzdendir.

2. özelliğe gelirsek inanılmaz nemlendiriyor. Bu öyle bir nemlendirrme ki cildimi kadife gibi yaptı. Hissedilen bir kadifelik bu. Yumuşacık ve kadife gibi tam anlamıyla bu kremi en iyi anlatan kelimeler.

3. özelliğimiz kalıcılık. Kokusu bir kaç saat sonra kalmıyor ama nemlendirme etkisi çok uzun süre devam ediyor. 

4. Kokusu. Mislerrr gibi limonlu kek ya da cheese kek kokuyor. Ben zaten yazın parfum ve vücut kremlerinde daha sakin , fresh iç açıcı kokular tercih ederim. O yüzden bu kremi alırken de limonlusunu aldım.Başka kokularıda vardı. İçerisinde meyve özleri, süt proteinleri, avokado argan yağı var.

5. ve son özellik ise doğallık. Tabi bu kavram biraz göreceli. Sonuçta içeriği meyveleri alıp direkt vücudumuza sürmedikten sonra hiç bir ürün bana tam doğalmış gibi gelmiyor.
Yine de paketinin üzerinde kocaman paraben ve silikon içermedeği yazıyor.

Bu kremdeki en sevmediğim şey miktarı 200ml dediğin miktar böyle bir kremde 1 ay gitmez. 1kilo olmasını elbette beklemiyordum ama ne bileyim az gibi geldi gözüme.

Sonuç olarak bayıla bayıla kullandığım bu kremi şiddetle tavsiye ediyorum. Hep aynı markaların kremlerinden sıkılıp yeni birşeyler denemek isterseniz bu kreme muhakkak göz atmalısınız derim.

Şimdilik bu kadar sonra tekrar görüşelim :)




2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Denenecekler listeme girdi bile çok teşekkürler ♥

Unknown dedi ki...

Rica ederim 😊

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com