29 Nisan 2016 Cuma

BEBEKLER İÇİN GÜNEŞ KREMİ!!!

Merhabalar,

Yaz mevsimi yaklaştıkça, yaza hazırlıkta tam gaz devam ediyor. Kendim için yaptığım alışverişerin yanında kızım içinde bir kaç önemli alışverişim oldu. Bunları zaman içerisinde sizlerle paylaşacağım ama şuan için en önemlisi olduğunu düşündüğüm  güneş kreminden bahsedeceğim.

Öncelikle piyasa da çokça markanın bebek ve çocuklar için çıkardığı güneş koruma kremleri mevcut. Tartışmasız bebeklerin cildi çok hassas.Bende kızım için doğal, zararlı bileşenlerden uzak ve güzel koruma sağlayan bir ürün araştırmaya başladım. Piyasa da bulunan bir çok markanın üzerinde 50 faktör yazıyor. Neymiş bu 50 faktör daha mı iyi koruyormuş acaba diye merak edip araştırdım.

Öncelikle şu konuya bir açıklık getirelim ki  korumanın 30 faktör üzerine çıkması demek içeriğinde bulunan kimyasalın artması demek. Bunun yanında makro ve nano adı verilen koruyucular olduğunu öğrendim. Micro koruyucular cilt tarafından emilmez ve ince beyaz tabaka şeklinde kalırlar. Cilt tarafından emilmeyen bu ince tabaka güneş'in zararlı ışınlarına karşı kalkan görevi görür. Nano koruyucular ise cilt tarafından emilir ve güneşin zararlı ışınlarınıda içine hapseder bu açıdan daha zararlıdırlar. Tüm bunları harmanlayıp kızım için zararsız güneş kreminin Trubaby markasına ait 30 faktör içeren güneş kremi olduğunun kararını verdim.

0-2 yaş aralığındaki bebeklerin (0-6 ay arası doktora danışarak kullanabilirler) kullanımı için oldukça uygun. Güneşin zararı ışınlarından koruduğu gibi cilt üzerinden bebişlerin vücuduna zararlı kimyasallar geçmesin diye özel olarak formule edilmiş.İçerisinde mineral filtreler ve doğal organik bileşenler mevcut. Ayrıca testlrde kullanıldığında cildin inceldiği lezyon ve tümör oluşumlarını hızlandırdığı ispatlanan A vitamini de içermyen bir ürün. Ve nano koruyucusuz :) Geniş kapsamlı koruması sayesinde uva-uvb ışınlarını absorbe ediyor. Gluten içermediği için çölyak hastalarıda rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum. Çok tatlı bir portakal kokusu var. Ben gerçekten çok sevdim bu ürünü ve kendimde kullanmayı düşünüyorum.

PARABEN
SLS
GLUTEN
FİTALAT
DİOXANE
VİTAMİN A
BPA
PARFÜM
SİLİKON
YAPAY KOKULANDIRICI İÇERMİYOR.

Ayrıca hayvamlar üzerinde test yapmayan bir marka :)



Bu ürün 2011 yılında Amerika'nın en doğal içerikli  güneş koruyucusu seçilmiş ve tüketici ödülü almış.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com