31 Mart 2016 Perşembe

Maybelline MASTER CONTOUR By Face Studio Stick






Merhaba,


Bugün sizinle Meybelline markasının yeni çıkaardığı Master Contour stick ürününü inceleyeceğiz.


Henüz testerlerı mağazalarda olmadığı için standlarda bulamıyor olabilirsiniz. Ama ürün şuan da stoklara geldi.


Açık tenli olduğum için ben 01 light rengini aldım. 2 renk seçeneği mevcut. Ama şöyleki ürün aşırı kremsi ve dağıtılmaya çok müsait olduğu için 02 rengi de açık tenliler için uygun olabilir diye düşünüyorum. Çok az uygulayarak doğru dağıtılmayla güzel sonuç alınabilir.


Ürün highlighter ve kontür olmak üzere ikili kullanımdan oluşuyor. Eğer kontür yapmakta zorluk yaşıyorsanız bu ürün yüzünüzü şekilllendirmek için çok uygun bir ürün olacaktır.







Kontür ideal yüz şekline yaklaşma yöntemidir. Sizde yüzünüzün şekline göre bu ürünü kullanıp yüzünüzü boyutlandırabilirsiniz. Kontür rengi asla turunculuk barındırmayan çok doğal bir renk.Fırça ve makyaj süngeriyle harika sonuçlar elde ediliyor. Ben rengini ve kalıcılığını beğendim. Bence olduka pratik bir ürün.





Highlight rengi ise doğal bir aydınlık sağlıyor. ben göz altlarıma , çeneme,alnıma,kaş altlarıma, dudak üstüme ve elmacık kemiklerimn üstüne uyguladım. Aydınlatıcı kısmı düşündüğünüz gibi sedefli ışıl ışıl değil. Oldukça doğal. Hatta kapatıcı formda bir aydınlatıcı da diyebilirim. Ben duruşunu sevdim. Günlük makyajlarımda oldukça sık kullanırım.Ben gündüz makyajlarımda sadelikten yanayım. Sedefli, güneş ışığında disko topu gibi parlamak hoşuma gitmiyor. Sizde benim gibi sadelikten yanaysanız hoşunuza gideceğini düşünüyorum.





işte iki ürünün duruşu bu şekilde.Ben bu tarz kremsi ürünlerin toz ürünlere göre daha doğal durduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi ben çok sevdim. Kullanımını kolay buldum ve bittikçe alırım. Umarım az da olsa bu ürünle ilgili bir fikir sahibi olmuşsunuzdur:)


Yeniden görüşmek üzere...

10 yorum:

İlgininrenklidunyasii dedi ki...

Bilgilendirici bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık. Bende bir bakayım.Teşekkürler.Sevgiler.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben tesekkur ederim ☺

Unknown dedi ki...

Cok guzel yazmissiniz ve uygulamasi cok kolay gorunen bir urun fiyat performans uyumu acisindan degerlendirirsek??

Unknown dedi ki...

Fiyati 34.90tl indirimde daha uygun fiyata alina bilir.:)

Unknown dedi ki...

Asansörlü mu ? Kalem gibiyse kullanis açısından pek kullanisli olmaz

Unknown dedi ki...

Asansörlü mu ? Kalem gibiyse kullanis açısından pek kullanisli olmaz

Unknown dedi ki...

Asansorlu. Zaten o kadar kremsi ki parmaginizla makyaj yada makyaj sungerinize surtup bile kullanabilirsiniz. O yuzden urunun sivri durusu bozulsa bile yine de kullanim zorlugu olmaz diye dusunuyorum.

Unknown dedi ki...

Bilgilendirici çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık 😇

Unknown dedi ki...

Bilgilendirici çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık 😇

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com