20 Mart 2016 Pazar

Organix kukui oil hydrate + defrizz

Merhabalar efendim :)

Yeni bir şampuan incelemesiyle daha karşınızdayım. Şampuan yeni ama benim aradığım yeni değil. Tabiki elektiriklenmeyi önlemek! organix markasının bir kaç farklı çesidiyle ilgili çok olumlu eleştiriler duymuştum. Bunun üzerine de bende elektiriklenmeyi önleyici şampuanına bir şans vermek istedim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum kendisini. Ancak şuana kadar herhangi bir olumu sonuç alamadım malesef.

Daha önce sizlerle kerastase'ın disiplin serinden bahsetmiştim. Benim için ilk izlenim çok önemlidir. Bir ürünü ilk kullandığımda bende yarattığı etki, ürünü sevip sevmeyeceğim hakkında fikir verir.
Kerastase de bunu yaşamıştım. İlk kullanımda gözle görülür bir sonuç vermişti. Organix ilk izlenimden sınıfta kalmıştı.

2. haftanın sonunda saçlarımda elektiriklenme azalmadı ve sanki daha çok kabardı. Belki de benim saçlarımla ilgili bir sorundur bilemiyorum ama gerçekten şaşırtıcı. Ayrıca yağlanmaya meyilli olan saçlarım bir anda kuruyuverdi sertleşti. Hayal ettiğim yumuşacık ipeksi saçlardan eser yoktu. Saç kremi duştayken suyla birlikte çok güzel dağıldı ve o anda yumuşattı. Hatta o an ne kadar güzel bir saç kremi olduğunu düşünmüştüm. Ama duruladığımda ise sabunla yıkamışçasına sertti. Normalde saç kreminden sonra herhangi bir saç açıcı spreye ihtiyaç duymam ama bu sefer kullanmak zorunda kaldım. üstelik tangle teezer'la açmak bile zor oldu.

Dediğim gibi belki de bu benim saçlarımın inatçılığı olabilir ama bu şampuan bana hiç mi hiç iyi gelmedi. :( Bir an önce bitmesini istiyorum.Siz daha önce bu şampuanı denemişmiydiniz bilmiyorum ama eğer denediyseniz sizde aynı sorunları yaşayıp yaşamadığınızı aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

şimdilik hoşçakalın :)

1 yorum:

İlgininrenklidunyasii dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkürler. Daha önce hiç kullanmadım.

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com