15 Mart 2016 Salı

Note BB Concealer

Merhabalar 
           Bugün sizlere note kozmetiğin bb concealer'indan bahsedeceğim.Bir süredir bir concealar arayışı içerisindeydim aklımda bir kaç markanın ürünü vardı. Rossman'a sıvı sabun almak için gittiğim bir gün karşılaştım note ' un bu bb concealar'ıyla :))  Hakkında bir kaç olumlu yorum okumuştum bir şans vermek istedim bu yüzden. 

       
Öncelikle içeriğinden bahsedicek olursak turunç kabuğu, üzüm, ayçiçek yağı, ve buğday özlerinden oluşuyor.Paraben içermeyen bir ürün ve tüm ciltleri için uygun.İçerisinde e vitamini ve minareller bulunduruyor.  Göz altlarınız kuruysa eğer harika bir nemlendirici ve aydınlatıcı olduğunu söyleyebilirim. Çok koyu göz altlarınız varsa eğer aşırı bir kapatıcılık beklemeyin. Ama göz altı hafif mor biri olan ben hiçbir corrector kullanmadan kapattım. Yapısı çok ince sayılmaz ama dağıtımı oldukça kolay. Kalıcığı oldukça iyi ve çizgilere dolma yapmıyor. Ben üzerine pudra uygulamadan kullanıyorum. Zaten pudralı bitişli.
   
     
 Ürünün çıkış kısmında metal bir apart var. Bu da gözaltınıza masaj yaparak uygulamanızı sağlıyor ve ürünü çok güzel dağıtıyor. Soğuk bir his veriyor. Bende ki 01 rengi. Cildimle çok güzel uyum sağladığını düşünüyorum. Çok açık durmuyor ama kesinlikle aydınlık bir bitiş sağlıyor. Ben kendisini oldukça sevdim. Concealer arayışınız varsa gözatmanızı tavsiye ederim... :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com