5 Mart 2016 Cumartesi

Moshos Garden sıcak havlu temizleyici

        Herkese Merhabalar :) 
    Bugün sizlerle çok çok merak ettiğim ve sonunda dayanamayıp aldığım bir ürünü inceleyeceğim. Bu ürünü almamın başlıca sebebi içeriğinin temiz olması ve % 100 organik olduğu söylenmesiydi. Başlarda bu ürünü sevip sevmediğimi anlayamasamda sonradan çok sevdim. İçerisinde bir çok doğal yağlar var. kakao, seed yağı efendime söyleyeyim meyve yağları vs. 



En birinci sevdiğim özelliği cilde bakım yaparak temizliyor olması. Hemde öyle bir bakım ki ciltteki pürüzleri gözle görülür bir şekilde düzeltiyor. Temizlikten sonra cildiniz yumuşacık oluyor. Canlı ve parlak.Cildimi beslediğini hissedebildiğim belki de tek yüz temizleyicisi diyebilirim. Bu kadar iyi olabileceği hiç aklıma gelmezdi. Burdan abartıyormuş gibi gözükebiliyor olabilirim ama kullanınca bana kesinlikle hak vereceksiniz. 


Yapısına gelecek olursak biraz şekerlenmiş bal gibi ama kesinlikle yüze çok kolay dağıtılıyor ve cildiniz hemen emiyor. Bu ürünün köpürmesini beklemeyin, daha çok krem temizleyici gibi çünkü. Belki köpürmeyişi size temizlik hissi vermeyebilir ama  temizleme işlemi bittikten sonra tonikle sağlamasını yapınca düşüncelerinizin yersiz olduğunu anlayacaksınız. :) Kuru karma ve yıpranmış ciltler için uygun olduğu yazıyor üzerinde ama bence yağlı ciltlerde rahatlıkla kullanabilir. Cildi kesinlikle kurutmadığı gibi yağlandırmıyorda.


Cildimi hafif ıslattıktan sonra bir parça ürün alıp yüzüme parmaklarımla masaj yaparak uyguladım. Daha sonra yumuşak ve ince bir havluyu ( makyaj temizleme pedide olabilir) sıcak suyla ıslatarak dairesel hareketlerle yüzümü temizledim.Ben bu işlemi 2kez tekrarladım. Daha sonra soğuk suyla yüzümü yıkadım. Tonikledim. Yüz ve göz kremlerimi sürdüm.İşte bu kadaaaar:)
Makyajımı gayette güzel temizledi aynı zamanda cildimide. Günlük kullanıma uygun yazıyor üzerinde ama ben hergün kullanmıyorum. çünkü 50ml hergün kullansam2 haftada bitebilir. Bence bu ürünün tek dez avantajı bu. KÜÇÜK! Ama bıraktığı etkiyi sevdiğim için sanırım tekrar alırım.Ama Moshos Garden'nın bu kutuyu büyütmesi gerekli.:)


                             başka bir ürün incelemesinde tekrar görüşelimm! :))



  
    

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ürün güzel gibi ama cok ugrastirici benim gibi pratikçilere hic uygun degil;)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

evet biraz uygulaması pratik değil. ama sonucu çok güzel. zaten 50ml çok az bir ürün. hergün uygulansa bir iki haftaya bitebilir. o yüzden haftada iki kez uygulasak fena olmaz. ben öyle yapıyorum. :)

kitapgüneşim dedi ki...

Sonucun çok güzel olduğunu söylemişsin baya dikkatimi çekti. Bende araştırıcam sevgiler. Bende beklerim :)

Unknown dedi ki...

:) mutlaka arastirin. Cok seviceksiniz:)

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com