28 Şubat 2016 Pazar

PAZAR GÜNÜ BAKIM GÜNÜ ! (Kuru ciltler icin nemlendirici maske)

Merhabalar efenim 
Çogu kadın pazar günlerini kişisel bakım günü olarak kabul eder. Bakımlı olmak insana kendini iyi hissettirir.
Bu yüzdeeeen ben dee sizlere doğal bir maske tarifi vereceğim bugün. Doğa tüm güzellikleri içinde barındır ve koşulsuz bize sunar. Bir çok kozmetik ürünün vaad ettiklerini en saf haliyle verir. Bu pazar doğal bir maske uygulamak istedim, doğadan 
Benim cildim kuru bir cilt. Kışın kupkuru bir cilt. Serumlar,kremler efendime söyleyim nemlendirici adina ne varsa boca ediyorum kışın ciltime. Bu yüzden benim gibi kuru ciltli arkadaşlarım için avokado ve ballı nemlendiri maske yapmak istedim. Avokado'nun mucizesi zaten dillere destan bir cok marka ürünlerinin içeriğine alıyor.
Peki neler yapıyor bu avokado derseniz;
_ içindeki antioksidanlar sayesinde cildin erker yaşlanmasını önlüyor.
- cildin sıkılığını arttıyor.
_veee NEMLENDIRIYOR.

Maskemize gelecek olursak. Malzemeler cok basit.
#bir adet avokado
#1 çay kasigi bal

Avokadoyu sıkıp lapa haline getirdikten sonra balla karistirip tertemiz yuzumuze uyguluyoruz. 15 dk kadar bekletip yuzumuzu yikiyoruz. Ben bu maskeyi aksam yapiyorum. Ve biraktigi etkiyi cok seviyorum. Hiçbir kimyasal yok misler gibi hissediyorum. Umarim sizde seversiniz.
Şimdilik hoşçakalın. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com