15 Şubat 2016 Pazartesi

Lierac phytolastil gel

Merhabalar efenim,
Ilk yazim anne adaylari icin olsun istedim. Bende tam 8 aydir anneyim 😊 hamilelik donemlerinin bas belasi catlaklar icin lierac jel kremi paylasmak istedim sizlerle.

Hamilelik surecinde vucudumuz bazi degisikliklere maruz kaliyor. Kilo aliyoruz, odem topluyoruz, bebis buyuyor ve vucudumuz geriliyor. Bu durum karsisinda gerilen vucud catlak olusturuyor. Ve bu durum bir  takinti haline gelebiliyor.

Neyse ki bu durum icin yapilmis supersonik kremler varda bu durumu kolay bir sekilde atlatabiliyoruz. Catlaklar cilt tiplerine gore degisiklik gosterebiliyor ve ne yazik ki onune gecelimeyen durumlar bile olabiliyor.

Bu kremin amaci catlak olusumunu onlemek. Var olan catlagi ne yazikki onarmiyor. 
(Ben hamilelik donemini baz alarak yaziyorum bu yaziyi ama hizli kilo alip vermede de catlak olusabiliyor.)
Hamilelik doneminin 4. Ayindan itibaren kullanilmaya baslanmali ve gunde 2 kez uygulanmali. Bu konuda muhakkak istikrarli olmalisiniz bir gun bile aksamamali.

Ayrica dogumdan sonra da kilo verilmeye baslandiginda da kullanilmaya devam edilmeli.
Adinda belirtildigi gibi jel formda bir krem ve kolay dagiliyor. Hafif yapisiklik hissi var ve te kotu yani hic hos kokmuyor. Ben sevdim ve yararini gordum. Umarim sizde de ise yarar. 😚


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com