11 Nisan 2016 Pazartesi

YVES ROCHER PEELİNGLERİ

Merhabalar




Sizlerre bugün yves rocher markasına ait çok sevdiğim 2 peelingten bahsedicem. Biri çok uzun zamandır kullandığım ve herkesin çok sevdiği kayısı çekirdekli peelingi. Diğeri ise gözenekleri sebum fazlasından arındıran sebo vegetal.

SEBO VEGETAL
Bu peelingin vaadleri ciltteki kirlenmeyi ve ölü hücreleri yok etmesi. Tıkanık gözenekleri arındırması.Cildin kusurlarının giderilmesine yardımcı olup nefes almasını sağlamak.
KAYISILI PEELİNG ise
Pürüzsüz ve canlı görünüm kazandırıp cildi derinlemesine temizlemek.Pürüzleri giderip cildi yumuşatmak.

Her ne kadar iki peelingin vaadleri farklı gibi gözüksede ikiside aslında tek bir noktada birleşiyor '' Derinlemesine Temizlik''. Bir peelingten en çok beklediğimiz özelliktir bu. 2üründe bu vaadini fazlasıyla yerine getiriyor bence.

Kayısılı peelingi hafta da 3 gün hiç aksatmadan kullandım. Genelde banyo günlerine denk getirmeye çalışıyorum. Çok uzun zamandır cilt bakım rutinimde yer alan bir ürün olur kendisi. Geçtiğimiz günlerde bitince bende faklı tarzda ve markada bir peeling denemek istedim. Ama yine yolum bir şekilde yine yves rocher'e düştü ve sebo vegetal peelingini gözüme kestirdim. Yaklaşik 3 haftadır kullanıyorum kendisini ve inanılmaz memnun kaldım. Evet belki kayısılı  peeling gibi hoş bir kokusu yok ama tanecikleri ve yapısı neredeyse birebir aynı. Gerçekten peeling etksini dibine kadar cildinizde hissedebileceğiniz bir ürün. Herhangi bir kızarıklık vs. gibi bir durum yaratmadı cildimi tahriş etmedi. Hatta aksine kayısılı peelingten daha fazla yumuşacık yaptı cildimi. Bir de kayısılı peelingi uygulayıp yüzümüzü yıkadığımızda elimiz yüzümüzden kaymaz ya :D ( tam olarak anlatabildim mi bilemiyorum.) iste bu durum sebo vegetalde yok. Kayısılı peeling yüzümü kuruttuğu için hemen krem sürme isteği gelirdi ama sebo vegetal hiç kurutmadı.İki ürününde verdiği temizlik hissi tek kelimeyle harika.




İki peelingte benim gönlümü kazanan peelingler ama sanırım sebo vegetal bir tık öne geçti. Kayısılı peelinginiz bitince mutlaka şans vermeniz gereken bir ürün. Bir de bunlardan başka hydra vegetal isimli nem veren bir peeling vardı fakat ben onu denemedim. Çünkü bana göre bir peelingin en temek özelliği derinlemesine temizlik olmalı nem verme işini kremlerle , termal sularla, serumlarla da yapabiliriz. :) Bu arada kayısılı peeling 16.90tl indirimsiz fiyatı. Sebo vegetal indirimli fiyatı 24.90tl.

Daha sonra tekrar görüşmek üzere :)




3 yorum:

Makyaj101 dedi ki...

Sebo Vegetal peeling bana uygun gibi gözüküyor :)

Unknown dedi ki...

Mutlaka denemelisin 😊

SERHİRA dedi ki...

Hoşgeldiniz blog dünyasına o zaman herkesin önerdiği bir peeling bu bende denemeliyim.sevgiler

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com