5 Nisan 2016 Salı

LANCOME JUICY SHAKER

Herkese yeniden MERHABAAA! :)


Bu aralar dudak ürünlerine epeyce takmış durumdayım. :) Özellikle yeni çıkan farklı gelen bir ürün gördüm mü dayanamıyorum.  :D

Lancome ' da juicy shaker adında bir dudak yağı çıkardı yakın zamanda. Reklamları gerçekte çok cezbediciyci. Kocaman bir shaker'ın içine meyveler ve objeler atılıp çalkanınca bu şirinn küçük shaker' a benzeyen  dudak yağları çıkıyordu. O yüzden bende merak edip bir tane satın aldım. Yanlış hatırlamıyorsam 54.90tl idi fiyatı. 

Başlarda dudak yağı deyince bir grip gelmişti. Reklamlarında gördüğüm kadarıyla ıslak parlak bitişli duruyordu. Evet gerçekten bir yağmış kesinlikle bir gloss değil. 



Bendeki vanilla pop rengi. Vanilya aromalı hoş kokulu. Kırmızımsı dudak renginde bir renk. Zaten çok fazla renk vermeyen bir ürün.Değişik renkleri ve aromalarıda mevcut.Kapağını açtığınızda elastik bir sünger aplikatör çıkıyor. Ürünü buradan dağılıyor.  Çift fazlı ve içerisinde pigment olduğu için kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Ürünün shakerlığı burdan geliyor. :D 


Uyguladıktan sonra dudağınızda incecik bir yağ tabakası oluşuyor. Ama kesinlikle kalıcı olmayan bir tabaka. Bir şey yemeyip içmezseniz 1 saat kalabilir. :) O yüzden her saat başı çalkalayıp sürmeniz gerek :D

Duruşu oldukça doğal. Hafif ten makyajı, güzel düzgün bir kuyruklu eyeliner ve juicy shaker ile birlikte sade ve şirin bir günlük makyaj elde edilebilir diye düşünüyorum.Diğer bir alternatif ise '' no makeup, makeup  '' makyajı olabilir.

Ürünü sevdin mi derseniz. Tam olarak bilemiyorum. Yani olsa da olur olmasa da :) Bana kazandırdığı extra bir özellik yok. Günlük makyajlarda sadelikten yana olan biri olarak sıkça kullanırım diye düşünüyorum. Ama sanırım tekrar almayacağım bir ürün kendisi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com