22 Mart 2016 Salı

KİEHL'S Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque

 Merhabalar,
Bugün sizlerle çok uzun süredir kullanıp çok sevdiğim bir ürün olan kiehl's markasının beyaz amazon kili maskesinden bahsedeceğim. Ben genel olarak cilt maskelerini çok severim. Bu ürünün yanında başka işlevler için kullandığım bir kaç maskem daha var ama kiehl's bir başka:)


Öncelikle kendi cildimden bahsederek ürünü anlatmaya başlayacağım. Cildim tam anlamıyla karma bir cilt zaman zaman yağlanıp mevsime görede aşırı kuru olabiliyor. Zamanında akne problemi de yaşadığım ve yanlış tedavi yöntemleri uyguladığım için gözeneklerim derin ve fazla. İlk zamanlarda bu durumu çok fazla kafaya takmıyordum, makyaj merakımda bu kadar fazla değildi. Ne zaman makyaja merakım arttı ve kullandığım fondotenler yüüzümde pütürlü görmeye başladı işte o zaman bu sorunun temeline inmeye gerektiğine karar verdim.


Gözeneklerin görünümünü 10 üzerinden değerlendicek olursak benimkiler 7. seviyede. O yüzden eğer bu ürünü alıp kullanacaksanız eğer öncelikle kendi gözeneklerinizin yoğunluğunu derecelendirin. Çünkü bu tarz ürünler bazen çok büyük hayal kırıklıkları yaratabiliyor.  Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum bu ürünü. Bittikçe yenisini alıyorum. İlk zamanlarda hafta da 2 kez kullanıyorum şimdi ise 1 gün eş zamanlı olarak cildimin durumuna görede başka bir maske daha kullanıyorum.Bu serinin yanlış hatırlamıyorsam temizleyiciside olmalı ama ben onu hiç kullanmadım.

Gelelim maskenin vaatlerine ve benim bu vaatlere karşılık yorumlarıma;

İçeriğindeki amazon beyaz kili gözenekleri derinlemesine temizlemeye yardımcı olur.

Buna kesinlikle katılıyorum çünkü ürünü uyguladığınızda cildinizde hafif bir yanma hissedeceksiniz. Bu yanma ürünün gözeneklere derinlemesine nüfuz etmesinden dolayı oluyor.

Gözenekleri tıkayarak cildi donuk gösteren kir ,toksin ve ölü yüzey hücrelerinin temizlenmesine yardımcı olur.

Zaten maskeyi temizledikten sonra ciltteki sıkılık ve parlama bunun kesinlikle bir kanıtı.Sivilcelerde ve siyah noktalarda da azalmayı farkedebilirsiniz. 

Kullanımdan sonra cilt gözle görülür bir biçimde küçülmüş gözeneklerle daha sıkı bir görünüme kavuşur ve cilt dokusu iyileşir.


işte şimdi gelelim dananın kuyruğunun koptuğu yere :) Kimileri bu vaadini tam olarak yerine getirmedğini söylesede ben kesinlikle katılmıyorum.YukarIda da söylediğim gibi gözeneklerinizin durumuna göre bir derecelendirme yapmanız gerekiyor. Ben 6 ayda gözle görülür bir iyileşme gözlemledim. Tamamen geçirebilir mi ona birşey diyemem. Bunu biraz daha zaman sonra söyleyebilirim. Yüzümün rengi bile açıldı :) Benim doğal killere karşı zaten sempatim vardı bu maskede o yüzden çok sevdiğim bir maske oldu.


Uygulanışına gelince temiz cildime ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Tamamen kurumasını bekliyorum sonra temiz ince bir havluyu ıslatıp yüzümü temizliyorum. Bol suyla yüzümü duruladıktan sonra nemlendirici bir tonikle ( ben the body shop'un vitamin E serisini kullanıyorum) yüzümü tonikliyorum ve nemlendiricimi sürüyorum.Sonuç harika! :) Bence bu maskeye mutlaka bir şans vermelisiniz şuan ki fiyatı 95tl.

Umarım biraz olsun fikir almanıza yardımcı olmuşumdur.
Hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com